Mennyire épült be a vállalati kultúrába a társadalmi felelősségvállalás, mennyire mélyen kapcsolódik a cégek stratégiájához?
Képesek-e a hazai kis- és középvállalkozások valóban jót tenni a világgal?
A Scale Impact és a Magyar Public Relations Szövetség 2022 év végén mutatta be első társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos kutatását, hogy megismerjék a hazai vállalatok viszonyulását a stratégiával összehangolt társadalmi felelősségvállaláshoz, feltérképezzék a CSR tevékenységet motiváló tényezőket, a nonprofitok szerepét mindebben.
Mivel a kitöltők elsősorban a nagyvállalatok köréből kerültek ki, új kutatást indítunk, amelyben a hazai kkv-szféra társadalmi felelősségvállalását kutatjuk.Ehhez készítettünk egy kérdőívet, amelynek kitöltésében kérjük szíves segítségét.
Első kutatási riportunk nagy siker volt, amelyet a legrangosabb marketingrendezvényen, a Brandfestivalon mutattunk be és jelentős sajtóvisszhangot kapott.
Jelen kutatás eredményeit összegezve az utolsó kérdésre adott válaszok alapján a legizgalmasabb felelősségvállalási tevékenységet, akciókat bemutató cégeket külön, névvel kiemelve szerepeltetjük majd a riportban.
Az eredményeket sajtónyilvános rendezvényen mutatjuk be 2023 tavaszán, ahol az említett cégek közül is többnek lehetőséget kínálunk majd arra, hogy beszéljen CSR-tevékenységéről.
Ha céged számára fontos stratégiai partnert találni a nonprofit szervezetek között CSR tevékenységetekhez, keress minket: