A Scale Impact és a Magyar Public Relations Szövetség kutatása

Tudják-e a cégek, hogyan kell tényleg jót tenni?

Mennyire épült be a vállalati kultúrába a CSR, mennyire mélyen kapcsolódik a cégek stratégiájához?

Képesek-e a cégek valóban jót tenni a világgal?

A Scale Impact és a Magyar Public Relations Szövetség nyár óta dolgozott együtt egy izgalmas kutatáson, amelynek célja, hogy megismerjék a hazai vállalatok viszonyulását a stratégiával összehangolt társadalmi felelősségvállaláshoz, feltérképezzék a CSR tevékenységet motiváló tényezőket, a nonprofitok szerepét a céges CSR-ban.

Az CSR-kutatás riportja választ ad arra:

Milyen területeket és miként támogatnak a vállalatok?
Mennyit költenek társadalmi felelősségvállalásra?
Miért jobb egy nonprofit szervezetet fejleszteni, mint több célra adományozni?
Mérik-e a CSR társadalmi és környezeti hatását?
Valós cselekvés vagy csak kommunikáció zajlik a hazai vállalatok körében?

Ha megismerted a kutatási riportot, és számotokra is fontos stratégiai partnert találni a nonprofit szervezetek között, keress minket: