A Brandfizz Compass 2024 – Országos Munkáltatói Márka kutatásában idén már a Hello Nonprofitot kiadó Scale Impact is részt vesz. A kutatás keretében többek között azt vizsgáljuk, mennyire fontos a hazai vállalatoknak a társadalmi felelősségvállalás. Mikor és miért éri meg kitölteni a Brandfizz felmérést?
Lehetsz egy kis cég alkalmazottja, egy startup munkatársa, vagy egy multinacionális nagyvállalat szakembere, a Brandfizz felmérése a kitöltéssel járó időd jutalmazása mellett komolyan segíthet neked abban, hogy meggyőzd a munkáltatódat arról, miért fontos neki, hogy a te érdekeidet is figyelembe véve fejlessze a működését.
A külső márka sokszor eltér attól, amit a cégben “belső márkaértékként” ténylegesen megtartó erőnek éreznek a kollégák. Azért is fontos, hogy részt vegyél a Brandfizz és a Scale Impact közös felmérésében, mert így segíthetsz a vállalatod vezetőinek abban, hogy felmérjék, melyek azok a fejlesztésre váró területek, amelyek erősítésével vonzóbb munkakörnyezetet, izgalmasabb feladatokat, szakmai kihívásokat biztosíthatnak a munkavállalóiknak – és ezzel érdemben csökkenthetik a dolgozói elvándorlást, a fluktuációt.
Tavaly a Brandfizz, Magyarország első Employer branding ügynöksége már 306 cégre volt így hatással 13 iparágból. A 45 pontos felmérés employer brandinggel, HR-rel, belső kommunikációval, valamint a munkaadód ESG és CSR-stratégiájával, tevékenységével kapcsolatos kérdésekből áll.
Itt jövünk képbe mi, és az, hogy az ESG miatti kötelező körökön felül is nagy hatása van az éves kutatásnak
De nem csak nekik fontos, hogy környezeti és társadalmi szempontból is fenntarthatóbban működjenek. Mindannyiunk közös érdeke, hogy kézbe vegyük a sorsunkat, és együtt, közösen dolgozzunk egy élhetőbb, fenntarthatóbb jövőért.
A jövő szakembereit képezzük
A cél a fenntarthatósági és társadalmi felelősségvállalási szempontok beépítése az üzleti gyakorlatba. Ez a küldetést szolgálja a Green Business Academy szeptemberben már 7. évfolyamával induló fenntarthatósági menedzser képzése is, amely az alapoktól az ESRS-szabvány egyes területein keresztül a belső-külső kommunikációig és a finanszírozásig a jövőálló vállalati működés minden aspektusát megismerteti a képzés résztvevőivel. A kurzus 28 tanegységét gyakorló szakemberek oktatják, a hibrid formátum pedig lehetővé teszi, hogy a résztvevők akár munka mellett is részt vegyenek a programban.
A valódi akciók és munkavállalók bevonása új ügyfeleket is hoz
A tavalyii felmérés eredményei szerint a hazai munkavállalók 63 százaléka olyan munkahelyen szeretne dolgozni, ahol foglalkoznak a jólétével és a mentális egészségével. A nálunk is egyre inkább érvényesülő nyugati trendek azt mutatják, hogy a fenti szempontok mellett a környezettudatosság és a társadalmi felelősségvállalás is egyre fontosabbá válik a számukra, sokuk mindennapi élete, saját vásárlási szokásai kialakítása során is kiemelten fontos szempontnak tartja a fenntarthatóságot.
A társadalmi felelősségvállaláshoz viszont minden cég csak csatorna, ami szervezett lehetőséget biztosít az egyéni jótettekre és ezáltal a jólétre.
A Brandfizz és a Scale Impact felmérésének kitöltésével 10-15 perc alatt egyszerűen hozzájárulhatsz a munkahelyed fenntarthatósági erőfeszítéseihez, és egyben a társadalmi szintű változáshoz is.
Visszajelzésed segít abban, hogy valós képet kapjunk a vállalatok belső értékeiről, és hogy ezek a visszajelzések a munkáltatói márkaépítés alapját képezzék, és normává váljon a társadalmi felelősségvállalás is.
Hogy milyen szakmai ajándékokkal, kedvezményekkel készült ezen felül a Brandfizz a 2024.08.31-ig kitöltőknek? Tudd meg ide kattintva és szánj egy kávészünetnyi időt a felmérésre!