Közös CSR-kutatás a Magyar PR Szövetséggel
Kérdőív kitöltésére kérünk titeket, amely a Scale Impact és a Magyar PR Szövetség izgalmas kutatásának alapja. A téma: mennyire épült be a vállalati kultúrába a CSR, mennyire mélyen kapcsolódik a cégek stratégiájához?
A #kutatás célja, hogy megismerjük a hazai vállalatok viszonyulását a stratégiával összehangolt társadalmi felelősségvállaláshoz, feltérképezzük a CSR tevékenységet motiváló tényezőket, a nonprofitok szerepét és a hatásmérés jelenlétét a céges CSR-ban.
Az eredményeket az MPRSz tagjainak, valamint az egyik legrangosabb hazai marketingesemény, a BrandFestival keretében november 11-én mutatjuk be egy workshop keretében. A panel résztvevői pedig a kutatásban résztvevők közül kerülnek ki, érdemes tehát részt venni!
A válaszokat október 28-ig várjuk ezen a linken.