A Scale Impact és a Magyar PR Szövetség közös CSR-kutatása finisbe ért, és az elkészült riportot az ország egyik legrangosabb marketing rendezvénye, a BrandFestival keretei között mutatjuk be egy Masterclass keretében, neves vendégekkel.
IDŐPONT: 2022. november 11. péntek 10.00-11.00
HELYSZÍN: ETELE CINEMA, 1115 Budapest, Etele út 68.
FORMÁTUM: masterclass
Témánk:
TUDJÁK-E A CÉGEK, HOGYAN KELL TÉNYLEG JÓT TENNI?
Mennyire épült be a vállalati kultúrába a CSR, mennyire mélyen kapcsolódik a cégek stratégiájához, és képesek-e a cégek valóban jót tenni a világgal? A Scale Impact és a Magyar Public Relations Szövetség nyár óta dolgozik együtt egy izgalmas kutatáson, amelynek célja, hogy megismerjék a hazai vállalatok viszonyulását a stratégiával összehangolt társadalmi felelősségvállaláshoz, feltérképezzék a CSR tevékenységet motiváló tényezőket, a nonprofitok szerepét és a hatásmérés jelenlétét a céges CSR-ban. Az eredményeket a kutatás vezetői egy masterclass keretében mutatják be a felméréshez mélyebben insighttal hozzájáruló néhány vállalat közreműködésével.
A masterclass formátum egy panelbeszélgetést takar. A panel első 10 percében prezentáció keretében bemutatjuk a kutatás legfőbb megállapításait, majd az eredményekről, valamint a vállalati jógyakorlatokról beszélgetünk.
Résztvevők:
Andri Diána, az Adevinta Hungary kommunikációs vezetője
Lévai Gábor, a Scale Impact ügyvezető igazgatója
Panulin Ildikó, a Szerencsejáték Zrt. kommunikációs vezetője
Pogány Éda, a Syngenta regionális vetőmag ágazatának fenntarthatósági és kommunikációs vezetője
Szemerédi Dóra Diána, az NHood CSR és belső kommunikációs vezetője
Sztaniszláv András, a Magyar Public Relations Szövetség elnöke
Moderátor: Mehlhoffer Tamás, kommunikációs partner, Scale Impact
Várunk mindenkit szeretettel!